Σάββατο 21 Απριλίου 2012

ΠΕΡΠΑΤΩ,ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ......ΕΠΙΛΟΓΟΣ!!!

Στο μεταξύ φτάσαμε στην 25η Μαρτίου,έτσι ασχοληθήκαμε και με το ρόλο της Ασέας και των γύρω χωριών στην Ελληνική Επανάσταση

http://elenikat.blogspot.com/2012/03/25.html

Φτάνοντας στο τέλος αυτής μας της διαδρομής κάθε παιδάκι πήρε μαζί του ένα βιβλιαράκι που είχαμε μαζέψει όλες τις εργασίες μας σχετικά με το χωριό μας
























Επίσης επιλέξαμε μαζί μερικές από τις φωτογραφίες που τραβήξαμε κατά τη διάρκεια της βόλτας μας αλλά και κάποιες φωτογραφίες από τις εργασίες μας για να δημιουργήσουμε το βιντεάκι που στείλαμε στα πλαίσια του προγράμματος << Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου>>.




Αυτό,όμως,που θα μείνει στη μνήμη και την καρδιά μας είναι η βόλτα μας,οι μυρωδιές και οι ήχοι που συλλέξαμε,τα τόσα νέα πράγματα που μάθαμε και φυσικά τα υπέροχα τραγούδια του Νίκου Γκάτσου που μας συντροφεύουν πια καθημερινά στη μικρή μας τάξη.

Προσωπικά αυτό που κρατάω είναι το πόσο όμορφα πέρασαν τα παιδάκια όλο αυτό το διάστημα κάνοντας κάτι που πραγματικά τα ενδιέφερε και τους άρεσε !!!

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κο Παναγιώτη Γεωργάλα που αν και δεν γνωρίζω προσωπικά  μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω πολύτιμο υλικό και φωτογραφίες από την ιστοσελίδα του 
http://asea.pgeorgalas.gr/ 

καθώς και τον κο Ηλία Φράγκο που μου δάνεισε βιβλίο του με τραγούδια του Νίκου Γκάτσου.
 

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Ελένη!!!Πρέπει να είναι πολύ περήφανοι και τυχεροί οι κάτοικοι του χωριού Ασέα που σε έχουν εκεί Νηπιαγωγό!!!
    Η δουλειά σου πολύ αξιόλογη !!!
    Μπράβο κοπέλα μου ,ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή