Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΠΑΙΧΝΙΔΙ TAG TAG ΑΠΟ MARO'S KINDERGARTEN CRAFTS 

 

Η φίλη Μάρω  Μaro's kindergarten crafts)  με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι που λέγεται Tag tag!

Μάρω μου γλυκιά αυτό το διάστημα ειλικρινά έχω πολλές υποχρεώσεις και πολύ λίγο χρόνο για παιχνίδι!!Σου απαντώ μόνο στις ερωτήσεις που μου έκανες με την υπόσχεση όταν βρω χρόνο να ολοκληρώσω το παιχνίδι!!

Να λοιπόν οι απαντήσεις μου :

 Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;
       Νέα Υόρκη!!!

Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου;
           Να έχουν όλοι οι μαθητές μου την πιο γλυκιά ανάμνηση από μένα!!

 Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;
           Θα ήθελα να είμαι σε μια δίκαιη και ήρεμη Ελλάδα.

 Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό;
               Όχι.

 Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
            TOP GUN( κουφό ε?)

Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα - παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;
          οτιδήποτε έχει κίνηση και μουσική!

Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;
          Λευκάδα και Κεφαλλονιά

Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;
           Κολύμπι

Πιστεύεις στην τύχη ή στην μοίρα;
          Κάποια πράγματα είναι μοιραίο να γίνουν, αλλά δεν πρέπει να τα αφήνουμε όλα στη τύχη.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα;
         ????????

Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;
          Κάτι σχετικό με τέχνη.Ζωγράφος ίσως


Μάρω σ'ευχαριστώ που με επέλεξες για το παιχνίδι!
Φιλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου